آشنایی با اتاق های هتل قصر طلایی مشهد
نوشته شده توسط : gheirati

اگر قصد رزرو هتل مشهد را دارید و می خواهید اقامتتان را در یک هتل نزدیک حرم بگذرانید، رزرو هتل قصر طلایی مشهد گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. این هتل با دکوراسیون و طراحی بی نظیر که از آن برخوردار است در کنار اتاق های لوکس که امتیاز هتل 5 ستاره را از آن خود کرده اند. همچنین پذیرایی عالی و دیگر امکانات، اقامتی به یادماندنی را برای مهمانان این شهر به ارمغان می آورد. مقاله آشنایی با اتاق های هتل قصر طلایی مشهد در های هتل اطلاعات شما را جهت رزرو هتل قصر طلایی مشهد افزایش خواهد داد.

معرفی اتاق های vip هتل قصر طلایی

با رزرو هتل قصر طلایی مشهد می توانید از اقامت در سوئیت ها و اتاق های vip این هتل بهره مند شوید. این هتل در 20 طبقه در نزدیکی حرم مطهر واقع شده که این امر مهمی برای رزرو این هتل برای مسافرانی است که قصد رزرو هتل نزدیک حرم دارند، خواهد بود.

اتاق های vip هتل قصر طلایی:

  • آپارتمان رویال
  • پرنسس رویال
  • دابل لنداسکیپ
  • دابل لاکچری کانکت
  • دابل آتریوم
  • دابل پانوراما
  • دابل پانوراما تراس

 اتاق رویال

یکی از لوکس ترین اتاق های هتل قصر طلایی اتاق رویال این هتل می باشد که با فضای بزرگ، در هر طبقه هتل یک واحد از اتاق رویال بنا شده است. جهت رزرو خانوادگی این اتاق با امکاناتی همچون 2 تختخواب دبل و 2 تختخواب سینگل همچنین سالن نشیمن مجهز به میز نهارخوری، تلویزیون، میز تحریر و کمد گزینه ی مناسبی خواهد بود. در این اتاق از اتصال به اینترنتی پرسرعت همچنین تماشای فیلم و کارتون اختصاصی گرفته تا میز تحریر و چراغ مطالعه جهت سرگرمی و تفریح شما فراهم شده است. حمام مجهز به وان و دیگر وسایل بهداشتی از ویژگی های برتر این اتاق در هتل پنج ستاره قصر طلایی به شمار می آید. طراحی بی نظیر و دکراسیون زیبای این اتاق از تخت و مبل و همچنین لوستر های زیبا اقامتی به یادماندنی را برایتان فراهم می آورد.

 اتاق پرنسس رویال

اگر برای ماه عسل خود قصد سفر به مشهد را دارید و با انتخاب یک هتل لوکس این سفر را می خواهید به یادماندنی تر سپری کنید، آشنایی با اتاق های هتل قصر طلایی مشهد کمک بزرگی برای سفر به یادماندنی مشهد به شما خواهد داشت. پیشنهاد ما در های هتل برای شما زوج های جوان رزرو هتل قصر طلایی و اقامت در اتاق پرنسس رویال گزینه عالی برای شما خواهد بود. شما در این اتاق می توانید با منظره ای رو به حرم و طراحی بی نظیر از لوستر تا نورپردازی های رمانتیک همچنین امکاناتی همچون اینترنتی پرسرعت، حمام مجهز به وان و جکوزی، سرویس بهداشتی فرنگی و سرویس بیدار باش مرکزی بهره مند شوید و اقامتی خوش را در کنار عزیزتان سپری کنید.

 اتاق دابل لنداسکیپ

با اقامت در اتاق دونفره  دابل لنداسکیپ می توانید از منظره ی زیبا و تماشای شهر مشهد بهره مند شوید، زیرا این اتاق در مرتفع ترین قسمت هتل برای اقامت شما مهمانان عزیز بنا شده است. در این اتاق می توانید از امکانات یک هتل پنج ستاره در مشهد همچون سرویس بهداشتی فرنگی همچنین حمام شیشه ای دارای تمامی لوازم بهداشتی آن استفاده کنید. سیستم تهویه مطبوع، مایکروویو، آیفون تصویری سیستم بیدار باش مرکزی و اینترنت پرسرعت از دیگر ویژگی های این اتاق به شمار می آید.

 اتاق دابل لاکچری کانکت

با معرفی اتاق دابل لاکچری کانکت شما می توانید جهت رزرو هتل برای اقامت خاوادگی این اتاق را انتخاب نمایید. این اتاق با دارا بودن دو تخت دبل و دو تخت سینگل مناسب برای خانواده های 4نفره طراحی شده و با امکاناتی همچون سرویس بهداشتی و وسایل بهداشتی مجهز همچنین حمام مجهز به وان بهره مند شوید.تلویزیون ال سی دی و ماهواره مرکزی، اینترنتی پر سرعت صندوق امانات از دیگر ویژگی های این اتاق به شمار می آیند.

 اتاق دابل آتریوم

هتل های آتریوم به هتل های گفته می شود که منظره ای رو به فضای بزرگ و باز میان ساختمان هتل را دارند که اتاق دابل آتریوم هتل قصر طلایی منظره ای بی نظیر را برای مسافرانی که قصد اقامت در این اتاق را دارند مهیا ساخته است. این اتاق 34 متری با دارا بودن امکاناتی همچون سرویس بهداشتی فرنگی، مبلمان، تلویزیون همچنین حمام مجهز به وان و دیگر لوازم بهداشتی آماده پذیرایی از مسافرانی است که قصد رزرو هتل لوکس مشهد را دارند.

 اتاق دابل پانورما

با رزرو اتاق دابل پانورما در هتل قصر طلایی مشهد می توانید از منظره بی نظیر شهر و حرم در مدت اقامت خود بهره ببرید. در کنار منظره عالی این اتاق امکاناتی همچون حمام مجهز به جکوزی، سرویس بهداشتی فرنگی، تلویزیون، مبل تخت خواب شو و ماهواره مرکزی در متراژ 37 متری این اتاق، اقامتی به یادماندنی را برایتان به ارمغان می آورد.

اتاق دابل پانورما تراس دار

اگر امکانات اتاق دابل پانورما برایتان لذت بخش نبود بدون شک رزرو اتاق دابل پانورما تراس در هتل قصر طلایی گزینه لوکس برای اقامت برای شما خواهد بود، زیرا تراس این اتاق با منظره رو به شهر و حرم نظر شما را برای اقامت به خود جلب خواهد کرد. در این اتاق 37 متری که مناسب برای اقامت 2 نفر طراحی شده است می توانید از امکاناتی همچون مبل تختخواب شو، آنت مرکزی، تلویزیون، حمام با جکوزی و دیگر امکانات بهره مند شوید.





:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: